Představujeme startup MyBillboards: Pronajměte si reklamní plochu přes internet, kde chcete

 Představujeme startup MyBillboards: Pronajměte si reklamní plochu přes internet, kde chcete

Pomocí nové služby MyBillboards lze jednoduše obchodovat s reklamními plochami všeho druhu, naplánovat cílenou reklamní kampaň a vyhledat si takovou plochu, která nám vyhovuje. Za projektem stojí Petr Hudeček a Zbyněk Vozdecký. K jeho vzniku jsme jim položili pár otázek.

O čem váš projekt přesně je?
Náš projekt spočívá v zjednodušení obchodu mezi majitelem reklamní plochy a zájemcem o ni. Jde nám o sjednocení trhu s reklamními plochami, tedy nejen outdoorovými, ale také třeba printem a webovou reklamou. Majitelům reklamních ploch chceme usnadnit starost o hledání klientů a klientům chceme dopřát jednoduchost v hledání vhodných ploch.
Vytvořili jsme sofistikovaný systém. Inzerent si nastavuje minimální dobu pronájmu, dobu nutnou k realizaci objednávky a další věci, které se promítnou do kalendáře, s kterým již pracuje zájemce o plochu. Tudíž se nemůže stát, že by inzerent obdržel takovou objednávku, která by pro něj nebyla zajímavá a zájemce si vybírá jen z aktuálních ploch. Přitom všem se nejedná pro majitele ploch o žádné omezení, naopak, pokud pronajme plochu mimo portál, jednoduše tento pronájem do své administrace zanese a zájemce má stále aktuální informace. Zkrátka chceme nastavit portál tak, aby fungoval jako nezávislý ekosystém pro obchod s reklamou.
Ať už jste mediálka, zaměstnanec marketingového oddělení středně velké společnosti nebo třeba OSVČ, dokážete využít portál ve váš prospěch.

Kdo všechno patřil do vašeho týmu?
Naše společnost je od samého začátku postavená na dvou majitelích. Známe se od prvního dne prvního ročníku na vysoké škole, oba máme kladný vztah k podnikání, chtěli jsme společně něco vytvořit a tohle byla příležitost.

Jakým způsobem jste na takový nápad přišli?
Vřelo to v nás dlouho. Znáte tu situaci, kdy vidíte poutač na koncert, který se má konat příští měsíc, podíváte se na web a zjistíte, že byl minulý rok. Nebo nápis na ploše „Plocha volná k pronájmu“ s telefonním číslem ve formátu, který již neexistuje. Řekli jsme si, že dodáme lidem transparentní informace a změníme trh s reklamou.

Co bylo při přípravě projektu nejtěžší?
Na začátku projektu jsme si neuvědomovali, jak náročné bude zrealizovat naši myšlenku. Když jsme se do toho pustili, mysleli jsme si, že za 3 měsíce bude projekt venku, okolí nám tento názor vyvracelo. Dnes je to již rok, co na projektu ve vysokém nasazení pracujeme a pořád nejsme v cíli. Myšlenek bylo při tvorbě spousta, avšak s postupem času se objevovali první klacky pod nohy v podobě nemožnosti tyto myšlenky realizovat. Avšak po krátkém přemýšlení jsme se shodli na tom, že opravdu nejtěžší bylo sjednotit naše pracovní nasazení s rychlostí programátorů.

Co byste doporučili ostatním, pokud chtějí realizovat svůj nápad?
Vykašlat se na to, strčit to do šuplíku, tvrdit že to nejde, však o co jde, vždyť ono to vznikne vždycky samo. Samozřejmě žertujeme, nejdůležitější je konat a vytrvat v situacích, kdy se nedaří.

Na čem pracujete teď?
Pracujeme na našem portálu, tam je ostatně pořád na čem pracovat. Připravovali jsme mobilní verzi a funkci „Naplánuj svoji reklamní kampaň“. Do toho připravujme letní akci „Přišlápnutí cen“, kdy ceny dostanou opravdu na prdel :).

Děkujeme za odpovědi a ať se projektu daří.

Related post

Leave a Reply

MámNapad.cz