Startup Costlocker spustil novou verzi
O aplikaci Costlocker jsme informovali v prosincovém rozhovoru. Jak se tento projekt dále vyvíjí?
Costlocker je cloudové řešení, které jednoduše a přehledně analyzuje nákladovost odpracovaného času na projektech. Poskytuje detailní vhled na finanční výkon firmy a efektivitu lidí na placených, neplacených a interních projektech.
Tým okolo Kamila Skramurského vytvořil novou verzi aplikace. Je vylepšena o funkce, které vzešly z podnětů a připomínek našich stávajících zákazníků. Jde například o zcela nový time tracking fungující i na mobilu, detailnější reporting v timesheetu, exportování cenových kalkulací do Excelu a další vylepšení funkcí.
Spolu s novou verzí byl také spuštěn nový web Costlocker.com. Impulsů k vytvoření nového webu bylo několik. Jednak se web nově zaměřuje na komunikaci reálných přínosů, namísto dosavadní komunikace popisující pouze vlastností Costlockeru. Tým proto vybral 5 příkladů použití Costlockeru, které jsou doplněny o citace zákazníků, mezi které patří například Symbio Digital (ČR) nebo Silverbean (UK). A druhým důvodem byla potřeba komplexní nápovědy Costlockeru. Jde o detailní popis fungování jednotlivých částí aplikace.
Zdroj: TZ organizace