Potřebujete pro svůj nápad nové klienty? Řešení můžete najít ve specializovaných databázích
K dispozici jsou Vám databáze zaměřené na firmy z konkrétních odvětví, či databáze telefonů osob a mobilních telefonů. Nezáleží tedy příliš na tom, kdo je Vaším koncovým zákazníkem. Pojďte se teď s námi podívat, co konkrétně Vám specializované databáze nabízí a kolik stojí.
V rámci specializovaných firemních databází společnosti Bisnode můžete vybírat z těch, které zahrnují subjekty z oboru:
– cestovní ruch a pohostinství
– účetnictví a daňové poradenství
– stavebnictví
– reklamní agentury a tiskárny
– realitní kanceláře
– prodejci výpočetní techniky
– prodejci chovatelských potřeb
– lékaři a lékárny
– doprava
– zemědělství
– vzdělávání (mateřské školy, základní školy, střední školy)
– státní správa (obce).
V případě, že nabízíte specifický produkt, vhodný pro firmy, jež nespadají do žádného z výše uvedených odvětví, můžete si u Bisnode nechat sestavit databázi firem na míru. A naopak, pokud nabízíte produkt či službu vhodnou pro velkou část trhu (bez ohledu na oborové zaměření), můžete si u Bisnode pořídit databázi firem Albertina, která obsahuje záznamy o 3 milionech firem z České republiky a zahraničí, v rámci které lze vyhledávat podle 200 parametrů. Data, která získáte v rámci některé z výše uvedených databází, pochází z aktualizovaných zdrojů, tj. kupujete si „čerstvé“ údaje.
Kolik firemní databáze stojí?
Cena databáze Albertina ve verzi Silver Edition činí 46 800 Kč bez DPH, cena specializovaných databází se pohybuje nejčastěji v řádu tisíců korun (např. cena databáze hotelů činí 5 500 Kč bez DPH, cena databáze prodejců chovatelských potřeb činí 4 000 Kč bez DPH), cena databáze na míru je odvislá od množství dat, které poptáváte.
Cena specializovaných databází činí zhruba tolik, kolik byste zaplatili za PR článek na nepříliš navštěvovaném webu, či několik týdnů inzerce v obsahových sítích PPC sytémů. Na rozdíl od těchto řešení, koupí specializované databáze získáváte reálný výstup, který Vás posune k prvním prodejům. Využijte tedy tyto databáze jako jeden z prvních způsobů, jak vybudovat fungující a zdravé obchodní vztahy.
Zdroj: PR článek
Image courtesy of cooldesign at FreeDigitalPhotos.net