Představujeme startup CopyVčelka: Tvorba textu za měsíční paušál
Se zajímavým obchodním modelem přichází startup CopyVčelka. Pokud potřebujete pro svůj web větší množství kvalitních textů a článků, stačí si zaplatit měsíční paušál a budete dostávat text dle libosti. K projektu jsme položili pár otázek Josefovi Řezníčkovi.
O čem váš projekt je?
CopyVčelka.cz je služba neomezeného copywritingu za měsíční paušál. Kdykoliv potřebujete něco napsat, pošlete nám zadání a my odpovíme s hotovým textem. V dnešní době většina firem, především těch s prezencí na internetu, potřebuje každý měsíc stále nové texty pro svoje stránky a propagaci. Chtějí publikovat články, posílat e-maily, vytvářet příspěvky na sociálních sítích, psát případové studie, produktové listy, vylepšovat texty na webu u svých produktů, služeb a další texty. Většina firem ale nemá vlastní tým copywriterů a korektorů, nechtějí je vybírat, dohadovat se s nimi o ceně a o termínech. Tuto situaci řeší právě CopyVčelka.cz. Cokoliv zákazník zadá, to zpracujeme a napíšeme. Zadání člověk pošle na e-mail a za 2 dny má výsledný text. Pokud bude chtít cokoliv upravit, nabízíme neomezeně revizí. Cílem je co největší spokojenost s naší službou.
Kdo všechno patřil do vašeho týmu?
Součástí našeho týmu jsem nyní já, který jsem koncept uvedl v život, člověk na zákaznické podpoře, profesionální korektor a několik copywriterů. Do budoucna bychom rádi spolu s novými zákazníky přijali do našeho týmu i další autory po pečlivém výběru, abychom stačili uspokojit poptávku.
Jakým způsobem jste na takový nápad přišli?
Nápad vznikl především ze zkušeností s obsahovým marketingem, který pro klienty děláme v naší marketingové agentuře. Tam jsme se hodně naučili o tom, co firmy chtějí za obsah, vyzkoušeli mnoho témat a ověřili procesy. Princip jedné sazby za neomezeně zadání textů přišel ze zahraničí, kde tento model úspěšně funguje.
Co bylo při přípravě projektu nejtěžší?
Při přípravě bylo nejtěžší vymyslet a nastavit procesy, které nám usnadňují komunikaci. Díky tomu nabízíme novým zákazníkům trénink, aby věděli, jak službu využít naplno, radíme jim, jak nám mají posílat zadání, vymysleli jsme proces pro seznámení se zákazníkem, abychom mohli psát texty přesně podle jejich představ. Těžké je také udržet jednoduchost celého konceptu.
Co byste doporučili ostatním, pokud chtějí realizovat svůj nápad?
Doporučil bych začít jednoduše. Pečlivě projekt připravit, ale nesnažit se o dokonalost, spíš spustit projekt a ověřit si v praxi, jestli je životaschopný. Pak až ho dál vylepšovat. Hodně pomůže, když se udrží koncept jednoduchý a až později se rozšiřuje.
Na čem pracujete teď?
Teď pracujeme na propagaci projektu copyvcelka.cz a zároveň na přípravách dalších revolučních služeb, které pomohou firmám vytvářet kvalitní obsah bez nutnosti přijímat několik členů do týmu, kteří jim s produkcí obsahu pomohou.
Děkujeme za odpovědi a přejeme, ať se projektu dále daří.