Vychází kniha Inovace je rozhodnutí, kompletní návod jak dělat inovace nejen v byznysu
Tlak na inovace mezi podnikateli a manažery neustále roste, média jsou plná oznámení o nových produktech. Co však dělat pro to, aby se v organizaci dařilo úspěšně zavádět inovace na všech úrovních? Právě na tuto otázku dává odpověď nová kniha Adam Nováka Inovace je rozhodnutí. Vedle klíčových kompetencí inovativní organizace se zde čtenář inspiruje také z více než 40 příkladů z praxe a 12 praktických inovačních nástrojů.
Pro svou knihu autor čerpal z nejlepší literatury na toto téma ze zahraničí, kde se managementem inovací zabývají o něco déle, vlastní mnohaleté praxe v kreativních a inovativních oborech jako reklama a vývoj informačních systémů i působení u českého výrobce inovativních nemocničních lůžek LINET.
„Literatury o tématech kreativita a marketing je spousta, nicméně málokde se manažer skutečně dozví jaké přístupy a nástroje má manažer ve své firmě zavést, aby se zde zavádění kreativních nápadů do praxe s reálným přínosem skutečně dařilo. Přesně na toto jsem se ve své knize zaměřil“, říká autor publikace Adam Novák.
Základem publikace Inovace je rozhodnutí 6 klíčových kompetencí inovativní organizace: kreativní organizace, inovativní manažer, prostředí podporující inovace, produktová inovace, prosazování změn a rozvoj kompetencí organizace. Pomocí případových studií ze zahraničních i českých firem zde autor dokládá, že pouze kreativní nápad nestačí.
„Řada slibných příležitostí pro inovace naráží například na nepružné firemní procesy nebo jej naopak zabije svým přístupem někdo z vyšších pater organizace. Často se také zapomíná na kulturu, která vládne v organizaci. Ta by například měla podporovat zaměstnance k ochotě přiměřeně riskovat. Většinou to bývá obráceně,“ dodává autor Adam Novák.
Z tohoto důvodu se v jednotlivých kompetencích seznámíte například s tím, jak úspěšně prosadit svou inovaci v rámci firemních procesů i přes případný odpor některých oddělení nebo jak zavést firemní kulturu a procesy podporující inovace. Stěžejní část knihy se věnuje progresivním metodám v oblasti inovace výrobku nebo služby z empatického designu, které jsou populární mezi předními světovými inovátory.
Pokud potřebujete inovace ve své firmě podpořit, kniha Inovace rozhodnutí vás rozhodně inspiruje. Z některých případových studií se však mohou poučit i zkušení inovátoři. Knihu vydalo nakladatelství Grada v rozsahu 208 stran. Více informací o knize a ukázkový obsah zdarma naleznete na webu knihy Inovacejerozhodnuti.cz.
Bonus pro čtenáře Mámnápad.cz
Nakladatelský dům Grada poskytuje časově omezenou slevu ve výši 20 % na knihu Inovace je rozhodnutí. Slevu je možné uplatnit po zadání hesla Inovace při objednání přes e-shop: http://www.grada.cz/inovace-je-rozhodnuti_9498/kniha/katalog/, e-mailem: [email protected], nebo telefonicky 234 264 401.
Nabídka je platná od 15. února 2017 do 15. března 2017.