Představení projektu Děkovačka
Pokud hledáte způsob, jak přivést zákazníky na váš e-shop, zapojte se do affiliate programu Děkovačky. Ta přišla s novou cestou, jak na to. Propojuje nekonkurenční e-shopy mezi sebou a ukazuje nakupujícím další možnosti nákupu. Vyzkoušejte tento nový marketingový kanál a zvyšte tržby. V následujícím textu se podíváme na to, jak vše funguje a zda je toto řešení vhodné pro váš e-shop.
Děkovačka ví, jak přivést nové zákazníky na e-shop
Lámete si hlavu s tím, jak přivést zákazníky na váš e-shop? Vyzkoušejte Děkovačku. Tento nástroj propojuje e-shopy mezi sebou a přivádí zákazníky z jednoho na druhý. Důležitým faktorem je, že tento pohyb se odehrává vždy jen mezi nekonkurenčními obchody. A tak se nemusíte bát, že by vám někdo vaše zákazníky „ukradl“. Pokud tedy delší dobu bojujete s nízkou návštěvností a konverzí, máte šanci vyzkoušet nový marketingový kanál, který funguje.
Jak funguje Děkovačka
Děkovačka vytvořila velkou síť obchodů, které navzájem propojuje. Když zákazník nakoupí například potřeby pro domácí mazlíčky na e-shopu A, nabídnou se mu slevové kupony pro nákup domácích potřeb z e-shopu B. Tento projekt využívá emocí a momentálního rozpoložení nákupčího – ten právě nakupuje a je ochotný nakupovat i dál. Jakmile mu systém nabídne slevový kupon, rád si ho nechá zaslat na e-mail a poté uplatní.
Děkovačka funguje na principu affiliate programu. Jednoduše ji napojíte na Shoptet pomocí kódu, který najdete v administraci Děkovačky. Registrace a vstup do systému vás nebude nic stát. Jediné, co vyplácíte, je provize z reálně využitých slevových kuponů.
Pokud zákazník kupon pro nákup na vašem e-shopu nakonec nevyužije, stále ze situace vytěžíte. Jakmile si totiž poukaz nechá poslat, získáte jeho elektronickou adresu a můžete ji využít v e-mail marketingu. Nejste si jistí, zda se vám spolupráce opravdu vyplatí? Přečtěte si článek Děkovačka recenze na serveru 5nej.cz.
Jak vám děkovačka získá nového zákazníka
Jelikož Děkovačka nijak nezasahuje do nákupního procesu, zákazník nemá pocit, že se mu něco vnucujete a není z toho otrávený. Nabídka dárku se objeví až na děkovací stránce po nákupu na e-shopu. Vše chápe jako malou pozornost podniku, a je tak mnohem otevřenější novým nákupním příležitostem.
Skrze nabídku se proklikne na landing page, kde najde slevové kupony pro tři e-shopy, mezi kterými budete i vy. To samé platí také naopak – nabídku dárku na další e-shopy dostane až po nákupu u vás. Díky tomu, že Děkovačka garantuje bezkonkurenčnost nabídek, je vaše šance na úspěch vysoká. Navíc s předchozími úspěchy roste. Čím víc budete prodávat skrze kupony, tím častěji se budou zobrazovat u jiných obchodů.
Využijte systému bidování a získáte ještě větší množství zákazníků
Systém bidování zajistí, že se vaše kupony dostanou na první řádek v nabídce. Získáte tak mnohonásobně vyšší šanci na to, že právě vaše slevové poukazy zákazník využije. Bidování funguje jako aukce. Přihazujete tolik, kolik jste ochotni za protekční pozici zaplatit. Čím vyšší částka je, tím lepší pozici získáte. Částku vám Děkovačka naúčtuje pokaždé, když si konkrétní jeden zákazník zobrazí landing page s nabídkou kuponu – tedy když uvidí placenou plochu, na které budete vy.
Tuto službu si lze nastavit různě, můžete si ji zaplatit plošně pro všechny e-shopy, nebo jen pro některé. A jakmile už nebudete mít zájem, částku vymažete a placená pozice se vám přestane účtovat.
Shrnutí
Děkovačka je skvělý způsob, jak zvýšit výdělek a dostat se do povědomí širšího okruhu lidí. Služba je zdarma, vyplácíte jen provize za uskutečněné nákupy. Zapojit se může každý e-shop, který využívá affiliate program.
Pokud nejste spokojení se svými tržbami a chcete je navýšit, zapojte se do systému Děkovačky. Více informací najdete na jejich stránkách, dekovacka.cz.