Jak dostat z Outlooku maximum? Proměňte ho v CRM systém
Pokud si již delší dobu pohráváte s implementací nějakého CRM systému a zároveň již využíváte populární e-mailový klient od Microsoftu, můžete zabít dvě mouchy jednou ranou. Zvolíte-li české řešení eWay-CRM, nebudete se muset přeorientovávat na nové rozhraní a vytěžíte ze svých kontaktů maximum. Jak systém funguje a proč byste ho měli chtít?
eWay-CRM je moderní CRM systém integrovaný do Outlooku. Zjednodušuje správu kontaktů, poptávek a projektů mnoha firmám na celém světě, a protože eliminuje nutnost přepínání mezi více aplikacemi, šetří uživatelům spoustu času.
Na CRM v Outlooku si nebudete muset zvykat. Budete pracovat tak, jak jste byli zvyklí doposud, ale s tím rozdílem, že v rozhraní přibude množství pokročilých funkcí. Na jediné kliknutí přiřadíte e-mail k projektu a přehledně si je roztřídíte k zakázkám. Veškerou komunikaci vždy dohledáte tak rychle, jak to jen jde.
K dalším praktickým funkcím patří synchronizace úkolů a kalendáře – ty, které vytvořte v rámci eWay-CRM se automaticky synchronizují s Outlookem a naopak. Můžete si je kdykoliv prohlížet i na mobilním telefonu.
Za zmínku stojí také jednoduché filtry pro rychlé zobrazení vybrané sorty klientů, karta společnosti se všemi podrobnostmi včetně deníku, e-mailů a dokumentů, napojení na účetní software Pohoda / MoneyS3 a hromada dalších vychytávek, jako je automatické upozornění na to, že jste s klientem delší dobu nekomunikovali.
Díky CRM systému eWay-CRM získáte absolutní kontrolu nad svými kontakty, zakázkami a projekty. Software je k mání ve třech verzích, a to i zcela zdarma (varianta Free s 200 MB cloudem a podporou přes e-mail). V rámci varianty Premium získáte také mobilní aplikaci, podporu přes telefon, možnost sdílení dat a 10 GB cloud.
Chcete se o českém softwaru pro řízení vztahů se zákazníky dozvědět více? Čtěte CRM blog.
Zdroj: PR článek eWay-CRM