Přes sto společností navázalo spolupráci s kreativci díky JIC

 Přes sto společností navázalo spolupráci s kreativci díky JIC

Kreativní voucher Brno neboli až stotisícový poukaz na spolupráci s místními kreativci si odneslo celkem 43 firem z jižní Moravy. Poukazy vylosovali zástupci města za dozoru notářky. V letošním třetím ročníku bylo více zájemců než vloni. Poprvé mají pořadatelé, město Brno a Jihomoravské inovační centrum (JIC), ohodnocení prvního kola tohoto projektu.

Celkem 117 technologických společností si letos vybralo v rámci projektu Kreativní vouchery Brno odborníka, který jim má pomoci s jejich propagací. Náhoda rozhodla o tom, že těmi s podporou poukazu bude 43. Úplně první lístek z osudí patřil firmě Medico Prevent. Ta dodává speciální zdravotní obuv do lékáren. „Jsme moc rádi. Vylosovali nás na začátku, takže jsme hned věděli, že voucher získáme. Teď začneme naplno spolupracovat s agenturou NetWings, která pro nás bude dělat designové návrhy obuvi,“ říká manažerka výroby a obchodu pro Medico Prevent Lucie Umlášková.

Největší zájem měly jihomoravské malé nebo střední podniky o spolupráci s freelancery, kreativními studii a agenturami, které se zaměřují na webdesign, tvorbu videí a grafický design. Dále poptávaly služby v oblasti online marketingu, PR nebo tvorby kompletní marketingové strategie.

Brno je první město v Česku, které skrze tyto poukazy opakovaně pomáhá firmám více se zviditelnit a podporuje kreativní experty. Letos má město navíc k dispozici ohodnocení prvního ročníku tohoto projektu.

Příkladem je třeba rodinná firma MOUKA TIŠNOV, s.r.o., která vloni získala poukaz a propojila se s profesionály ze STUDIA ERIGO. „Spolupráce s lidmi z této agentury byla intenzivní a příkladná. Přesně pochopili, jak chceme naše produkty prezentovat. Ověřili jsme si jejich kvality a chceme s kreativci spolupracovat i v budoucnu,“ zhodnotil přínos programu Ivo Brázda, jednatel společnosti.

Každá z přihlášených firem mohla získat poukaz na pokrytí spolupráce s kreativcem v hodnotě až 75 % nákladů a dosáhnout tak až na 100 000 korun. V předchozích dvou ročnících se zapojilo na tři sta malých nebo středních podniků. Poukaz nakonec dostalo 90 z nich. Projekt pro město Brno koordinuje Jihomoravské inovační centrum.

Zdroj: TZ JIC

Related post

Leave a Reply

MámNapad.cz