Získejte pro svůj startup certifikát za přátelský přístup
Mezinárodní organizace ICERTIAS, která vyhledává, certifikuje a oceňuje kvalitní společnosti a jejich výrobky a služby po celém světě, otevírá nominace na ocenění “Customer’s Friend Gold Medal” („zlatá medaile za přátelský přístup k zákazníkům”). Zástupci veřejnosti mohou již nyní nominovat společnosti působící v České republice, u kterých se setkali s výjimečně kvalitním zákaznickým servisem.
Ve slovníku manažerů se častěji objevují výrazy typu „péče o zákazníka“ a „spokojenost zákazníka“. Excelentní péče o zákazníka je v této době důležitější než kdykoli jindy například i podle výzkumu provedeného v USA, který ukazuje, že negativní zkušenost dokáže v 51% případů zákazníka odradit od jakékoli další spolupráce s danou společností. (zdroj:newvoicemedia)
Jak setkání s profesionálním, milým a usměvavým zaměstnancem ovlivní vaše rozhodnutí a pocit z nákupu? Jak jsou vztahy se zákazníky vnímány v České republice obecně a je naše země v oblasti péče o zákazníky dostatečně vyspělá a plně rozvinutá? Organizace ICERTIAS se sídlem ve švýcarském Curychu se prostřednictvím udělování medailí snaží právě o podporu kvalitních vztahů mezi výrobci, poskytovateli služeb a zákazníky. Působí ve více než 40 zemích a mezi jejich laureáty se řadí společnosti jako Bosch, HP, Hyundai, Lidl, Nestle, P&G, UniCredit a Vodafone.
“Medailí Customers’ Friend chceme vyzdvihnout společnosti, které jsou ochotny udělat krok navíc ve snaze poskytnout svým zákazníkům co nejlepší zkušenost,” říká Robert Slavecki, spoluzakladatel, seniorní partner a výkonný ředitel organizace ICERTIAS.
Nominovat společnost můžete prostřednictvím formuláře na webu organizace ICERTIAS.
Zdroj: TZ ICERTIAS